آژیرهای خطر در شهرک‌های اطراف غزه به صدا درآمد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آژیرهای خطر در شهرک‌های اطراف غزه به صدا درآمد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که به دنبال فرود یک فروند راکت شلیک شده از غزه در نزدیکی یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین، آژیر خطر به صدا درآمده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 21
کد خبر: ۱۹۸۷۲

به گزارش راهبرد معاصر ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب (۳۰ مرداد) مدعی شدند که یک فروند راکت از سمت غزه شلیک شده و به اطراف شهرک «ناحل عوز» واقع در منطقه «نقب» فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از این رسانه‌ها تعداد راکت‌ها را دو عدد اعلام کرد و گزارش داد که این راکت‌ها در منطقه باز سقوط کرده است.

 

به دنبال شلیک این راکت‌ها، آژیرهای خطر شلیک موشک در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمده است و برخی از شنیده شدن صدای انفجار در این شهرک‌ها خبر دادند.

 

«آویخای ادرعی»، سخنگوی عربی‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی نیز فعال شدن آژیرهای خطر در اطراف غزه را تأیید کرد.

این دومین بار طی یک هفته است که راکت از سمت غزه به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک می‌شود.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده